9/11/13

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΑΣ

Λέμε και κάνα τραγουδάκι μας για να περνάει η ώρα

Γενικά (Νομικός)
Δεν είναι ζωή
Β' Εθνική (Λαθρεπιβάτες) 
Με τη Λίτσα (Λαγκάρντ) 
Τα πίσω καθίσματα
Καλύτερα φαντάρος
Μπορεί και να χωρίσαμε
Όποιος το παίζει φίλος χάνει (Ρογκάκος)
Η αγάπη είναι καράβι - Τσιτσάνεια
Ρίξε ουίσκι
Ρίξε ουίσκι (Κανέλλος)
Στήσε με στον τοίχο
Καρδιά μου δε με νοιάζει (Πίτσα Παπαδοπούλου)
Καρδιά μου δε με νοιάζει (Λάμπρος Καρελάς)
Καρδιά μου δε με νοιάζει (Ζαφείρης Μελάς)
Καρδιά μου δε με νοιάζει (Κατερίνα Στανίση) 
Καρδιά μου δε με νοιάζει ( Μάιρα Ιατρού) 
Καρδιά μου δε με νοιάζει (ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΑΝΔΡΙΑ)
Καρδια μου δε με νοιάζει (ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ)
 Καρδιά μου δε με νοιάζει (Βάσω Χατζή) 
Καρδιά μου δε με νοιάζει (Α.ΧΑΛΑΤΣΗΣ & ΣΤ.ΠΑΖΑΡΕΝΤΖΗΣ)
Εγώ που δε φοβήθηκα
Και πιες και πες
Κυκλοφορούμε δωρεάν (για μας) και στην Τουρκία\


Της πόλης ουρλιαχτό
Κραγιόν
Σαν Ήλιος (Μύκονος)
Φτάσαν λεωφορεία
Το φεγγάρι του σταθμού
Αστόρια
Μ’ αρέσουν το χειμώνα τα νησιά
Πού πας, Αλίκη
Ιταλιάνος βέρος
Όμορφη Μαρία
Στην Πάτρα και τη Σαλονίκη
Από Seven-X
Το αλάνι
Δέκα Νύχτες
Καλοκαίρια μισά
Αγάπη του καλοκαιριού
Μπορεί
Γιατί-Γιατί
Θα μείνω εδώ
Ποιος θεός
Εγώ που δε φοβήθηκα -Τσιτσάνεια
Είσαι αλλού
Αυτό και τίποτ' άλλο
Δεν είσαι εδώ
Ζεϊμπέκικα οχτάρια
Να 'χα ένα φίλο 
Πού να γυρίζει
Κατηγορήστε την

Και μία διασκευή -αντιγραφή- στίχου. (Με μια πιρούνα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: