18/11/17

Ποτέ πια Wind

Μην τολμήσεις να πεις ότι φεύγεις από τη Wind, θα σου βγάλουν το λάδι για τιμωρία
Το αποφάσισα και δεν βλέπω ν’ αλλάζω γνώμη για δεύτερη φορά.

Έστειλα ένα φαξ στη WIND όπου, όπως από την εξυπηρέτηση πελατών μου ζήτησαν να κάνω, όπου έγραφα ότι ήθελα να βγάλουν το κινητό μου από το δίκτυό τους. Την άλλη μέρα έπαιρνα τηλέφωνα για επιβεβαίωση και μου έλεγαν ότι -κοτζάμ επιχείρηση τηλεφωνίας- δεν το είχαν λάβει.

Μετά από δυο μέρες και αμέτρητα τηλεφωνήματα από σπόντα έμαθα πως οι τηλεφωνήτριες εννοούσαν ότι το τμήμα συνδέσεων ήταν που δεν το έχει λάβει από το άλλο αρμόδιο τμήμα τους για τα εισερχόμενα. 

Το απόγευμα της επόμενης μέρας, δεν ξέρω πόσα τηλεφωνήματα μετά έλαβα ένα και μια ήρεμη κυρία με ενημέρωνε ότι έλαβαν το φαξ που έστειλα και εκλαμβάνεται ότι δηλώνω υπαναχώρηση από συμβόλαιο, δεν υπάρχει πρόβλημα, δε χρωστάω τίποτα.

Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο όμως έλαβα sms όπου πάλι από την Wind με ενημέρωναν ότι το φαξ που έστειλα είναι εκπρόθεσμο και δεν ισχύει.

Άντε πάλι τηλεφώνημα από μένα και μετά από χίλιες αναμονές, αφού έδωσα για το εκατοστή φορά το όνομα, τη διεύθυνση και ΑΦΜ μου, μια άλλη κυρία δικαιολογήθηκε ότι το sms το έλαβα από άλλο τμήμα που το έστειλε χωρίς να συνεννοηθεί.

Δεν μου είπε γιατί η κυρία -ένα τηλεφώνημα κι ένα sms πίσω- δεν με προειδοποίησε ότι αν λάβω μήνυμα περί του αντιθέτου δεν σημαίνει ότι όσα μου είπε δεν ισχύουν. Ούτε φυσικά στο sms διευκρίνιζαν ότι το μη έγκαιρο σημαίνει ότι ο αριθμός του κινητού μου ανήκει πια στην Wind και για να πάει πίσω στην εταιρεία που το είχα έπρεπε απλώς να το ζητήσουν, αλλά πάλι δεν χρωστάω τίποτα.  

  • Κανείς από αυτούς που βάζουν τις κοπέλες να λένε τέτοιες ανοησίες δεν καταλαβαίνει ότι εκλαμβάνει ότι δεν ξέρει να στέλνει φαξ, ο ίδιος ή το κοντινό του φωτοτυπάδικο. Εμένα μάλιστα μια τηλεφωνήτρια μου ζήτησε να το ξαναστείλω. 
  • Δεν καταλαβαίνει κανείς από τους χρυσοπληρωμένους προϊστάμενους μάνατζερ εκεί ότι ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει την εσωτερική διαδικασία των επιχειρήσεων. 
  • Δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι ξεφτιλίζουν την επιχείρησή τους ως αργή, αναχρονιστική, με παλιά τεχνολογία που δε μπορεί να λάβει φαξ, την επιχείρηση που τους απασχολεί και αναφέρονται σ΄ αυτήν με το «εμείς». 
  • Δεν καταλαβαίνουν ότι τέτοια συμπεριφορά γεννά γραφειοκρατία. 
  • Δεν καταλαβαίνουν τι είναι αυτό που διώχνει πελάτες. 
  • Δεν καταλαβαίνουν ότι το παιχνίδι σ’ αυτή τη λιανική αγορά δεν έχει να κάνει πλέον με τις τιμές, που πάνω-κάτω ίδιες είναι για όλες τις εταιρείες που επιχειρούν εκεί, δεν έχει σχέση το παιχνίδι με πόση τεχνολογία πουλάνε, οι τόσο απαιτητικοί πελάτες είναι ελάχιστοι. 
  • Δεν καταλαβαίνουν ότι ο ανταγωνισμός παίζεται στη συμπεριφορά τους απέναντι στους πελάτες. 

Τσάμπα λεφτά για διαφήμιση δίνουν. Τσάμπα λεφτά και για παχυλούς μισθούς και μπόνους σε σπουδαγμένους στο εξωτερικό –μάλλον σε σεμινάρια ξένων πανεπιστημίων- μάνατζερ. Τσάμπα πληρώνω αυτούς και αν συνεχιστεί αυτό για χάπια.

Κάποιος να πει στον Άραβα ιδιοκτήτη της Wind ότι αν θέλει να αυξήσει τα κέρδη του πρέπει άμεσα να πετσοκόψει τις αμοιβές των αρίστων που έχει για προϊστάμενους και να κάνει γενναία αύξηση στους "απλούς" εργαζόμενους και κυρίως στις τηλεφωνήτριες που εισπράττουν την οργή των πελατών για τις αστοχίες των προϊσταμένων τους και με με όσα τις βάζουν να λένε.

Κύριος λόγος που ήθελα να φύγω από τη Wind δεν ήταν η ομολογουμένως υψηλή τιμή των υπηρεσιών που προσέφερε, (;) αλλά το ότι μ' ενοχλούσαν με συνεχή τηλεφωνήματα ν' αλλάξω πρόγραμμα και να πληρώνω περισσότερα. Ου μπλέξεις.