21/6/17

ΠαραλΕπόμενα

Δεν πτοούμεθα, σύντροφοι #Παραιτηθείτε. Χάσαμε μια μάχη. Σειρά τώρα έχει ο πόλεμος να μας νικήσει.

  • Μια τσατσά Παρητττηθείτσα: “Τα κορίτσια μου πάνε σε ιδιωτικό σχολείο και τα πάμε μόνο σε ιδιώτες γιατρούς. Γιατί εγώ να πληρώνω φόρους για το παιδί του διπλανού που δεν έχει λεφτά; Εγώ αγωνίζομαι για τα δικά μου παιδιά”. 
  • ΕΓΩ: “Οι δάσκαλοι και οι γιατροί των κοριτσιών του σου όμως, σπούδασαν σε δημόσια πανεπιστήμια. Άρα δεν έπρεπε να εξυπηρετούν εσένα ”. 

Δεν πρόλαβαν να τελειώσουν τη συγκέντρωσή τους στο Σύνταγμα οι Παραιτηθείτε και παραιτήθηκαν άλλοι δύο υπουργοί του Μακρόν κατηγορούμενοι για κακοδιαχείριση δημοσίων πόρων. Επόμενη συγκέντρωση στο Παρίσι, μήπως μετά παραιτηθούν στην Αθήνα.

Σίγουρα θα βγούμε από την κρίση, αλλά οι κρίσεις στον καπιταλισμό είναι περιοδικές. Αφού μείναμε τόσα χρόνια στη μία, τότε βγαίνοντας μας έρχεται η επόμενη.

Οι σύντροφοι από το (ένα είναι) κόμμα πούλησαν την άδεια του τηλεοπτικού σταθμού πανελλαδικής εμβέλειας σε φίλο του Σαμαρά, επιχειρηματία της νύχτας και αυτός πουλάει το κανάλι του σε Τούρκο επιχειρηματία, παραγωγό του Survivor. Ελπίζω μην πουλήσουν και τον Ριζοσπάστη.

Διακόπτουμε για διαφημίσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: