4/12/16

Φώσκολος στο βάθος του τούνελ

Νέα μέτρα προτείνει ο Σόιμπλε, αλλά μέτρα του ΔΝΤ. Τα δικά του τα πήρανε.

❒   Το ΔΝΤ ζητά τώρα μέτρα που θα ξεκινήσουν να ισχύουν το 2050 όταν θα κυβερνά το ΚΚΕ. Αυτό φοβούνται τον κομμουνισμό του Κουτσούμπα, γι' αυτό παίρνουν τα μέτρα τους.

Δεν μπορεί να υπάρξει καμία άλλη πρόταση στο τραπέζι. Μέχρι και το τραπέζι πήραν.

❒   Λόγος Φώφης ο κολοβός: “Ο Τσίπρας πηγαίνει για αγγούρια βρυξελλιώτικα”.

Ντάισελμπλουμ: “Κυρα-Γκέλα, θέλεις στ' αλήθεια πρωθυπουργός της Ελλάδας τον Κούλης;”

❒   Έτσι, η Μέρκελ προειδοποιεί: “Ληγκμένη η ΝΔ. Μη ντη ντρώτε μη ντη μπίνετε. Στο ΠΑΣΟΚ ο τελευταίος να κλείσει το στόμα”.

ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΑΣΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ
Του τέταρτου (τρίτου πλας) μνημονιού σου το γλωσσίδι μου ’ριξε κλωτσιά στ’ αντίδι.
 
Σκάι, μετά το γιούρογκρουπ πάμε και για τζακ ποτ στα ΑΤΜ;

❒   Έλα, Μήτσου, ραντεβού στην Ομόνοια στο ΑΤΜ του Μπακάκου.

Αν πάμε για εκλογές θα έχουμε ουρές και στα ραφεία και στα κομμωτήρια και στις ψησταριές;

❒   Ποιηματάκι ημερολογίου: «Έφυγες απ’ το ΑΤΜ / με είκοσι ευράκια / ακούγοντας Βήμα FM / γι’ αυτό έχω νευράκια».

-Βγαίνω απ’ το μνημόνιο.
-Πού πα, ρε Καραμήτροοοοο!


❒   Και μακαρόνια έχω και φακές έχω και φασόλια έχω και εβαπορέ (όμως ένα) έχω, θα σκίσω με άνεση τη συνθήκη της Λωζάννης.

Το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ μας δείχνουν ότι η εποχή πριν την κρίση λέγεται πρόκριση. Άμα προκριθεί η ομάδα μας αισθανόμαστε άρχοντες της προηγούμενης εποχής.  
❒   Ο Επάτιμος Μητσοτάκης έθαψε και τον πατέρα Άσαντ και τον Σαντάτ και τον Σαντάμ και τον Καντάφι και τον Κάστρο και τον Τίτο και τον Μιλόσεβιτς και τον Ανδρέα Παπανδρέου και τον Κώστα Καραμανλή και τον Ρήγκαν, μη συνεχίζουμε, ποιος έμεινε; Η Βασίλισσα της Βρετανίας; Αυτή δεν είναι μεγάλος άνδρας, όπως η Θάτσερ που τη έθαψε κι αυτήν.

Εκπρόσωπος του τάφου Μητσοτάκη θα είναι η Παναγιωταρέα φυσικά και μάλιστα είναι από τώρα, γιατί φοβάται η κυρία ότι θα τη θάψει κι αυτήν, οπότε ας του θάψει από τώρα το λάκκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: