4/10/16

Επίδομα Χημικής Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (ΕΧΑΣ)

Ίδια είν' τα χημικά δεξιά κι αριστερά. (Το κέντρο πέθανε) Ο Τόσκας ούτε καν ΕΔΕ διέταξε για τα χημικά στους συνταξιούχους. Ούτε καν αυτό το γνωστό αστειάκι χάρισε στην πολιτική ζωή της χώρας.

❒  Ο Τόσκας δεν αφήνει το υπουργείο Αστυνομίας, είναι στα προαπαιτούμενα.
 

Εγώ μόνο αυτόν τον Τόσκα παραδέχομαι.
 
ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΟ 
-Το μπιάσανε τον χέστη ΜΑΤατζή που έριξε (πρώτος) δακρυγόνα στους συνταξιούχους. 
-Και τι θα το γκάνουνε;

Η απολογία του ΜΑΤατζή που έριξε το πρώτο δακρυγόνο στους συνταξιούχους: 
 “Ποτέ δεν με συμπάθησε ο Μαθηματικός στο σχολείο. Όλο άχρηστε, βλάκα, κοπρόσκυλο και κοτόπουλο με φώναζε. Δεν άντεχα, τον έβλεπα κάθε τόσο στον ύπνο μου. Πάνω που πήγαινα να γαμήσω τη γκόμενα έμπαινε στο όνειρο ο Μαθηματικός του Λυκείου και μ' έκοβε: Βλάκα, άχρηστε, κοπρόσκυλο, κοτόπουλο, ούτε διαίρεση δε μπορείς να κάνεις, θες και γκόμενα; Είχα ψυχικό πρόβλημα που μου βάραινε τις κωλότριχες. Ήμουνα ένα κουρέλι προφυλακτικού. Μπορούσα να διαβάσω μόνο Εγγονόπουλο για να αισθάνομαι χρήσιμος άντρας. Τέλειωσα με χίλια ζόρια και χίλια μέσα το σχολείο, τι να έκανα, ήθελα να γλιτώσω και το στρατό και πήγα στα ΜΑΤ. Προχθές η όμορφη μέρα, ο ήλιος μου χάιδευε τα κρυμμένα μου από το φερμουάρ πριοσμένα αρχίδια που με γονάτιζαν, όπως θα έλεγε κι ο Εγγονόπουλος, ήμουν έτοιμος μόλις σχόλαγα να πάω να γαμήσω, μέχρι που ξαφνικά μέσα από τους συνταξιούχους που διαδήλωναν μπροστά μου, ακούω την τρομακτική φωνή του παλιού Μαθηματικού μου που είχα στο Λύκειο: Άχρηστε, βλάκα, κοπρόσκυλο, κοτόπουλο Μπατσάκη, μόνο μπάτσος μπορούσες να γίνεις. Τι να έκανα, κύριε υπουργέ μου; Άφησα τα μαθηματικά και το έριξα στα χημικά.” 

Μετά τον συνήγορο του πολίτη και τον συνήγορο του δημότη και του καταναλωτή αποκτήσαμε νέα ανεξάρτητη από τη Βουλή αρχή, τον συνήγορο του καναλάρχη.

❒  Τον ρόλο αυτό τον παίζει (όπως τόσα άλλα που παίζει και παραπαίζει) η ΝΔ, με πρωτοπαλίκαρο τον Βορίδη, από κοντά και το ΠΑΣΟΚ με τον πρώην Κνίτη Λοβέρδο, γιατί ως κόμματα βγήκαν καταχρεωμένες επιχειρήσεις και πολιτικά και τραπεζικά. Ναι, λείπει ο συνήγορος του τηλεθεατή. Το ΕΣΡ ήταν ο συνήγορος του προστίμου.

Το ΜΕΓΚΑ παίρνει άδεια. Θεματικό, κανάλι επαναλήψεων. Όχι θΕμετικό, ρε, ούτε ΠρωτοΘεματικό. 
❒  Ο Κοντομηνάς είπε ΟΧΙ και στον Σαββίδη που ζήτησε το κανάλι του. Αρνήθηκε, είπε, για να μην αλλάξει πολιτική θέση. Πείτε στην Τσικρίκα ότι το αφεντικό της την αφήνει χωρίς δουλειά για να μην αλλάξει πολιτική θέση το κανάλι του. Δηλαδή, στ' αρχίδια του οι εργαζόμενοι.

Ο Φίλης ανέλαβε την πολιτική ευθύνη για τα Θρησκευτικά και ο Τόσκας για τα Χημικά. Να δούμε ποιος είναι υπεύθυνος για τα Φυσικά. Για τα Αρχαία υπεύθυνος είναι ο Φλαμπουράρης, για τα Νέα Ελληνικά την πολιτική ευθύνη αναλαμβάνει ο Πολάκης με τις κόποι πάστες. Πολιτική ευθύνη για τα Μαθηματικά των επικουρικών συντάξεων ανέλαβε ο Κατρούγκαλος. Η υπουργός Τουρισμού δεν δίστασε να αναλάβει την πολιτική ευθύνη για τα Οικοκυρικά που εκσφενδονίζει κάθε μέρα από τα νησιά του Αιγαίου. 

❒  Θα τρελαθούμε; Η Ουγγαρία ισχυρίζεται ότι δεν μπορεί να φιλοξενήσει 1.294 πρόσφυγες που της αντιστοιχούν;

Ο πρωθυπουργός της Τσεχίας ζήτησε να στείλουμε πρόσφυγες και μετανάστες στα ξερονήσια με αντάλλαγμα ποσοστό χρέους μας. Τι άφησε πίσω του, γαμώ το κέρατό μου, ο υπαρκτός σοσιαλισμός;

Δεν υπάρχουν σχόλια: