4/4/12

Δελτίο για κουρεμένους

Διεθνής επιτυχία.
Ο Έλληνας θεωρείται ο πιο ανοιχτοχέρης του κόσμου. Για να ενισχύσει το κράτος και να σώσει τη χώρα του από την καταστροφή δηλώνει ένα αυθαίρετο και πληρώνει το πρόστιμο πριν καν το χτίσει. Και για να σώσει και την αγορά βάζει αγγελία: «Πωλείται οικόπεδο εκτός σχεδίου με χώρο για δηλωμένο αυθαίρετο που μπορείτε να χτίσετε όποτε θέλετε».

Υγεία.
Βρέθηκαν δυο κούτες βαμβάκι σε νοσοκομείο της χώρας. Ο Λοβέρδος διέταξε ΕΔΕ για να βρεθούν οι καταχραστές υπάλληλοι ή οι λαθρέμποροι που έκαναν την προμήθεια. Άλλο νοσοκομείο μηνύθηκε για κατοχή και χρήση γιατρών.

Ο Σκάι καθαρίζει και την Ιστορία
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Γιατί σύρατε το χορό του Ζαλόγγου;
ΣΟΥΛΙΩΤΙΣΣΑ: Για να σωθούμε.

Αθλητικά.
ΠΑΕ ΠΑΟ: Εδώ και μήνες καιρό δεχτήκαμε κόψιμο της βαθμολογίας μας με τη μέθοδο της διολίσθησης για να σωθεί η χώρα.

Όταν ο τερματοφύλακας της Μπαρτσελόνα σουτάρει το ελεύθερο από άουτ οι αντίπαλοι στήνουν τείχος στη γραμμή της μεγάλης τους περιοχής.

Agora.
Η Ελβετία θέλει ν’ αγοράσει το Καρπενήσι, όχι για τα χιόνια, αλλά για να λέει ότι έχει κι αυτή ένα νησί.

Κοινωνικά.
Μαρτυρία: Από τότε που, γαμώ το κέρατό μου, άρχισα να πληρώνω τις τράπεζες δεν με παίρνει πια κανείς τηλέφωνο.

Ναι, εισπράττω κι εγώ μαϊμού σύνταξη γιατί δεν μου το βγάζεις απ’ το μυαλό: η προγιαγιά μου ζει.

Είμαι όλος Αυτιάς: Θα σωθεί το δικό μου τομάρι όταν καεί το υπόλοιπο σύμπαν;

-Πώς σε λένε;
-Ευτυχία.
-Γιατί;

Δεν υπάρχουν σχόλια: