26/3/10

Φόροι και των ρασέων

Σήμερα συνεδριάζει η ιεραρχία για το φόρο.
Μετά φόρου Θεού πίστεως και πατρίδος.


Σύμφωνα με πληροφορίες μας, αν μπει φόρος 20% στις Μητροπόλεις, κακώς λέμε στην εκκλησία… αν λοιπόν μπει φόρος 20% στις μητροπόλεις τότε όλα τα πνευματικά προϊόντα που προσφέρουν θα είναι ακριβότερα. Οι αλλαγές αυτές δεν θα φαίνονται ως αλλαγές τιμών, αλλά ως θεωρητικές αλλαγές γραφών.

Η σαρακοστή θα πρέπει να έχει 48 μέρες για το παγκάρι. "40 ημέρες που μας αναλογούν", λένε Μητροπολίτες, "...συν 8 μέρες για το 20% που θα δώσουμε στο Κράτος".

Για το φόβο των Ιουδαίων θα βάλουμε 20% σε όλους τους θρησκευτικούς αριθμούς. Ο 666 θα πάρει ένα 20% πάνω και θα γίνει 799,2.

Δεν θα έχουμε πια 10 εντολές, καλό μας ποίμνιο, αλλά 12 εντολές. Με 20% φόρο θα μας μείνουν οι δέκα. Συν μία δώρο, την ενδεκάτη εντολή, το , «Ου μπλέξεις» με την εφορία.

Τα 12 ευαγγέλια πρέπει να γίνουν 14,4 δηλαδή προσθέτουμε το ευαγγέλιο της ισαποστόλου Μαγδαληνής και το ευαγγέλιο του Ιούδα, του Στάλιν της Χριστιανικής οικονομίας και πάμε στα 14. Βάλε και τέσσερα δέκατα για γραφειοκρατικά, αιτήσεις, απαλλαγές κόλασης και τέτοια, φτάσαμε στα 14,4 ευαγγέλια, βγάλε στη φορολογική δήλωση 20% φόρο μένουμε στα 12.

Οι τρεις μάγοι θα γίνουν 3,6 μάγοι, δηλαδή θα βάλουμε και τις καμήλες στο κόλπο.

Πάντως, αν είναι οι μητροπόλεις να μη φορολογούνται στα ακαθάριστα έσοδα, γιατί να μη γίνεται και σ’ εμένα αυτό;

Κι εγώ καλός χριστιανός δεν είμαι; Παίρνω τόσα κάθε χρόνο, αφαιρούμε κύριε έφορα, τα έξοδά μου και φορολογούμε σε όσα μου περισσεύουν. Πέρσι μου περίσσεψαν 100 €, βάλε 20% συντελεστή πάρε ένα εικοσάρικο φόρο και ευχαριστώ τα ξαναλέμε του χρόνου. Τότε θα έχω κανονίζει να μπω μέσα 100 ευρά και τότε θα μου δώσεις εσύ πίσω το εικοσάρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: